mandag, august 12, 2013

Åh skole!<3

Nå har det vært åpningshelg på Ansgar. 
Det har vært helt fantastisk!
Masse herlig fellesskap med nye og gamle venner. Latter, musikk, morro med Jesus i sentrum.
Jeg skal gå andreåret musikkteknologi.
Imorgen begynner skolen på ordentlig.
Jeg gleder meg så mye til å begynne på skolen at jeg ikke får sove.

Sånn var det ikke før.
Da jeg var liten pleide jeg å ligge våken og grue meg masse til skolen. Jeg prøvde å bli syk , hendte jeg satte ovnen på full guffe så mamma kunne si at jeg hadde feber og fikk være hjemme. 
Pappa fortalte om en gang han kjørte meg til skolen. Da løp jeg mot døra i zikksakk -med god avstand til alle de andre barna.
Jeg gledet meg til ferien.
Nå gleder jeg meg til skolen. 

Takk Gud at du forandrer, helbreder, gjenopretter og gir mangeganger igjen for det som har vært stjålet. Takk at det øyet ikke har sett, det øret ikke har hørt, det som ikke har blitt tenkt ut i noe menneskesinn -har DU forberedt for de som elsker deg!!
I can only imagine..;)


Ingen kommentarer: