lørdag, august 31, 2013

Masse nytt

Livet med Gud er fint.

Jeg har flytta inn på ansgarskolen igjen. Etter noen lange runder på Ikea og en uke i pappesker og klær overalt ser rommet mitt endelig slik ut;


Jeg har blitt kjent med en haug med nye folk. Blant annet min nye roomie, Elaine som spiller bass og har introdusert meg for noe vidunderlig pulveraktiv fra Kapp Verde som gjør teen tykk og spennende! Takknemlig!


Ellers en flott uke med studiestart, studiestartFESTIVAL, bli kjent med nye folk, catche opp med gamle, osv. Har fått en ny jobb hos noen flere brødre i menigheten som trenger renholdsbistand. Liker ikke konseptet med at man liksom blir voksen og ikke gidder å gjøre strøjobber lenger og bare skal seile igjennom og selge aksjer. Til nå tjener faktisk fortsatt penger på det jeg stort sett tjente penger på da jeg var liten, dvs vaske gulv, selge smykker jeg hadde laget selv, og passe på mennesker. Men nå tjener jeg biiittelitt på musikk, dvs at jeg i allefall bruker det på jobb i Sound of Happiness. Det er fremskritt fra barndommen. Mer av dette!

Så har det vært menighet, city, være med venner, osv. Idag multitaska jeg på møte, sang i lovsangsteam OG tolka til english i headset. Det var veldig stress, og Gud synes jeg ikke var flink fordi jeg ble bare sliten av det og det ble bare pes og ikke så bra translation. Sorry guys!


Ingen kommentarer: