mandag, mai 28, 2012

19.05.2012


Lørdagsblogg!
Mens jeg skriver dette, er det en uke og en dag til jeg reiser fra Donetsk. Noe jeg selvsagt har blandede følelser med. Trist å reise fra så mange nydelige mennesker. Ukens hendelser:

Mandag arrangerte vi kjempefest på senteret for 3 av våre fantastiske arbeidere som hadde bursdag, Natasha, Irina Timoteevna og Galina Vladimirovna. Sistnevnte fylte 70 år, så det var virkelig verdt å feire!


Tirsdag holdt jeg Living Free-gruppe med jentene sammen med Galina Ivanovna, en av arbeiderne våre. Jeg er så glad for at hun endelig har fått øynene opp for programmet og vil bruke det når jeg reiser. Det handler om å sammen finne Guds vei til frihet.

Torsdag var det 17. mai og Irina Timoteevnas egentlige bursdag. Jeg kjøpte kake og lagde flagg. Gjorde mitt beste for å dra 17-mai stemningen inn i huset og rundt omkring... Hadde hjulpet med et barnetog…


Ellers er Oksana foreløpig like gravid. Rekker antakeligvis ikke å se lille Aleksandra live. Men det får bli en annen gang. Søndag 27. mai, etter konferansen vår, reiser jeg til Kiev og blir der i 10 dager for å få litt mer tid sammen med Teen Challenge Familien min der. Den 6. juni reiser jeg til Minna i Finland og læxer hos henne en uke. 11. juni komme jeg hjem, og 13 juni er jeg på vakt på Trøgstad Dagsenter –hvor jeg skal sommerjobbe fult fra 25. juni. 

Ingen kommentarer: