torsdag, mai 05, 2011

Still in Poland -fremdeles i Polen.

I've still not let into Ukraine -jeg har fremdelses ikke sluppet inn i Ukraina.
I've been to North Poland for 10 days -Jeg har vært i Nord Polen i 10 dager, 
visiting the family Urbaniak -besøkt familien Urbaniak
who're leaders of Teen Challenge Poland, -som er ledere av Teen Challenge Polen,
Whom I've liked very much -som jeg har likt veldig godt.
I've started to write a book -jeg har begynt å skrive bok
about how to break free -om hvordan bli fri
into becoming the child of God -til å bli Guds barn
as he predestined you to be -slik han forutbestemte deg til å være.
Now I'm back in Warshawa -Nå er jeg tilbake i Warshawa.
Staying with Ania Urbaniak, their daughter. -Bor hos Ania Urbaniak, datteren deres.
Try to enjoy my days waiting for visa -Prøver å nyte dagene mens jeg venter på visa
doing something good -med å gjøre noe bra
 -like helping Ania with her BA -som å hjelpe Ania med hennes BA.
And play author -og leke forfatter.
Today I playes author -idag lekte jeg forfatter
in starbucks -på Starbucks
for 4 hours -i fire timer.
With my computer and Bible. -med min PC og Bibel.
You can see my "baby" -Dere kan se min nyfødte
on- på 

In North Poland I also got to do a concert -I Nord-Polen fikk jeg også gjøre en konsert
In the Teen Challenge-rehab center -På Teen Challenge.rehabsenteret
For 80 students -For 80 studenter
Together with Ania and her brother Benjamin -sammen med Ania og broren Benjamin
Who played flute and drums -som spilte fløyte og trommer.
We played songs I had written -Vi spilte sanger jeg hadde skrevet
And the chorus of "we exalt you" in polish -Og refrenget på "vi opphøyer deg" på polsk.
And I realized -og jeg innså
That one of my biggest dreams -at en av mine største drømmer
was suddenly come true -var plutselig gått i oppfyllelse.
-To play my songs and share Gods heart -Å synge mine sanger og dele Guds hjerte
For people that is bounded -for folk som er bundet
Together with other musicians -sammen med andre musikere.
-Not alone -Ikke alene.
:)
I also got to see a lot of wild animals -Jeg fikk også se masse ville dyr
Like bevers, foxes, -som bevere, rever
Big flocks of deers -store flokker med rådyr
and one dead adder -og en død huggorm.
I like adders -jeg liker hoggormer
When they're dead -når de er døde.














Ingen kommentarer: