lørdag, februar 01, 2014

Jesus kommer!

Jesus
oh Jesus
Jesus is coming back

Trading my ashes for gold
Giving me brand new clothes
Lifting me out of my pain
so I can see Him face to face.

--
Verden blir et kjipere og kjipere sted å ta sin tilværelse.
Vanskeligere sted å finne det gode livet.
Verden er og blir en plass med  urettferdighet, krig, brann, flodbølge, kaos.

JEG ER SÅ GLAD at JEG VET AT JEG VET at en dag kommer Jesus tilbake hit! Han skal løfte meg ut av all nød og elendighet og ta meg til seg! Gi meg tilbake for alt fienden har stjælt, Lage en ny himmel og ny jord.

Nå gidder jeg ikke å være sånn kristen som lever for meg sjæl og det vi finner på jorda mer.

Selvfølgelig finnes det fine og gode ting på jorda. Heldigvis.

MEN:

INGENTING som er høyt er på jorda er LIKE HØY som den høyeste GUD!
INGEN som er berømt kan sammenlikne sin berømmelse med Jesus- verdens frelser.
INGEN kan elske meg like mye som HAN elsker meg akkurat nå.
INGEN kan gi en indre fred å trygghet som overgår all forstand -som Hans Hellige Ånd!

MIN VENN!

Har du lyst har du lov!! Du behøver ikke å forstå hele konseptet med den kristne religionen eller ta deg sammen for å bli et bedre menneske for å ta i mot JESUS.

Du kan få vende hjertet ditt til JESUS -helt enkelt og be han komme inn og tilgi syndene dine, så du ikke har noe å være redd for mer. Ikke drøy -PLIIIIS! Jesus kommer snart!!


Ingen kommentarer: