torsdag, august 19, 2010

Nå sitter jeg igjen på flyet med retning Kiev, Ukraina.

Jeg har hatt en overakskende god sommer i Norge. Tjent penger, hatt ferie, tilbrakt tid med venner og familie. Syklet og løpt og flyttet jern. Og spist brunost og makrell i tomat hver dag. Litt brun har jeg blitt også, ikke takket være antall ferie dager med sol og bading, men takket være antall arbeidssdager med vedkasting og blåbærsanking på Trøgstad fort. TAKK GUD! (Og takk tante Anne og Onkel Morten for at jeg fikk tilbringe FIRE av helgene mine med dere!:)

På fredag var jeg i begravelse. Lørdag i bryllup. Søndag fikk jeg forbønn på OKS. Mandag fikk jeg ny PC. Tirsdag nytt kamera. Og i dag en ny mp3 spiller og en hyggelig avisomtale.

Jeg føler jeg har alt jeg trenger for å flytte til Ukraina nå. Dette til tross for at pappas fjøsvekt var noe unøyaktig, og at jeg etter meget strevsomme frustrerte søvnløse timer stod i innskjekkingen på Gardermoen med ELLEVE kilo bagasje. Jeg kunne hatt tyve. Men det værste var likevel.. Da min altforsnille pappa (som fulgte meg helt til sikkerhetskontrollen!) hjalp meg å putte alle de tunge bøkene mine over fra håndbagasjen til bagasjen, mens den snille mannen i innsjekkingsdesken smilte, kom pappa til å putte BIBELEN min i bagasjen!

Da jeg fant ut det, føltes det som om Guds nærvær hadde forsvunnet fra meg. Og det kan jeg ikke dra uten.:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du hadde bare brukt feil skala på vekta! Den innerste er for pund (=engelsk vektenhet. Gjett hva den ytterste var da!!!

Sa pappa!