tirsdag, november 26, 2013

Når man ber på vei til tannlegen..

Om at deg ikke skal gjøre vondt osv.. Og kommer plutselig på at jeg har lovet å be for ei Ukrainsk veninne som skal føde idag eller imorra eller noe.. Luba kjære!

Det gjorde ikke vondt å trekke tann. Men hva vet jeg om smerte egentlig? Tror aldri jeg har kjent skikkelig smerte. Heldig ungdom født i Norge etter 1945, aldri føda. ;) 

Appropo Ukraina; er så sykt gla over å se bilder på fb av Nika -jenta som sammen med søstra ble forlatt av mor.. Alle reservemammane hennes klippa håret hennes superkort bare for å slippe å styre med det.. Nå er hun og søstra adoptert av en herlig familie og ho ser sånn her ut; 
:):):)

Dagens aktivitet; lage julekort med håp, oppmuntring og Guds kjærlighet til insatte og ansatte i fengslet. Inviterte endel av folka på skolen. Ville de skulle få kjenne på hvor utrolig fantastisk det er å gjøre bra ting for andre. Men denne gang var de var tydligvis opptatt med masse andre bra ting. Men; som noen kjente trubadurer sa engang; det gjør ikke så mye, for da blir det mer til oss. Jeg har ikke hatt det så gøy på lenge. Meg og Elaine, Darlene Zchech's revailing Jesus og den Hellige ånd- woow;) Ble litt sånn kunstaktige noen av korta, så vi kunne søkt om kunstnerstipend -egentlig. Men det trengs ikke for folk fra skolen har allerede sponsa over 2000 spenn til juleoppmerksomhet på tingtoppen. Så da har vi råd til kort, sjokoladekalendere til alle innsatte OG ansatte. Blir så braaa! Tusen takk alle som har bidratt og bidrar!! 


Ingen kommentarer: