tirsdag, juni 19, 2012

Larry Norman, kristenrockens Far, pleide visst å si at når Gud først har gitt noen en gave til å skrive sanger, er det fritt fram til å skrive en ny sang hver dag:) Er ikke helt der enda, men her er ihvertfall dagens bidrag:) Enjoy!

Jeg er hellig 
Jeg er rettferdiggjort
Funnet, sett og utvalgt av Himmelens Gud
Jeg er elsket
Jeg er priveligert
favorisert og barn av av min Himmerlske Far!

All synd og skam jeg hadde den har Jesus båret bort.
Døde på korset, vant livet tilbake -det livet jeg har fått!

Jeg er fri til å leve
Fri til å være
 til å gi Han ære!
Fri til å løpe
Fri til å falle
 i Hans armer igjen og igjen:)

Ingenting jeg har gjort
tenkt eller selv fått til
har gjort meg fortjent til Livet jeg har fått. 
Frykt og bekymringer
sorger og nederlag
bytter jeg ut med Livet fra Han hver dag!

Liv og overflod av liv har Jesus helt og fult betalt.
Sammen med helse, tilgivelse og styrke til hver dag! 

Så jeg er
Fri til å leve
Fri til å være
til å gi Han ære!
Fri til å løpe
Fri til å falle
i Hans armer igjen og igjen:)


Ingen kommentarer: